Hlavní stránka › Fóra › Forum pro soutěžící SOČ › 42. celostátní přehlídka ONLINE › 42. CP SOČ online – obor 13 ekonomika a řízení › Odpověď na téma: 42. CP SOČ online – obor 13 ekonomika a řízení
Jonathan Tobias Williams
Gymnázium Bohumila Hrabala v Nymburce
Reklamy na sociálních sítích
https://www.youtube.com/watch?v=AlUpjuTamtk&feature=youtu.be
1) Jste jediným autorem této práce? Ve videu často mluvíte v množném čísle.
2) Z jakého důvodu jste pro práci vybral park MIRAKULUM?
3) Čím si vysvětlujete tak velký věkový rozdíl u českých a amerických respondentů. Jak se tento věkový rozdíl promítne do obsahu a vizualizace reklamy?
4) Na straně 46 uvádíte, že je propagace v TV lepší než na internetu z hlediska definice demografické skupiny. Proč?
5) Jaké formy reklamy na Facebooku jsou nejefektivnější? Jaké jsou obvyklé cíle propagace na Facebooku?
6) Tvrdíte, že Miraculum cílí na ženy 25+ s dětmi (jedním dítětem). Pokud by se park rozhodl využít influencer marketingu, jaké české influencery(rky) byste jim doporučili?